Alle innlegg Sukkerforum

Stakkars kundebehandler som fikk meg på tråden.

Vis siste innlegg
Skjult ID med pseudonym cd ti. 14 juni 20:45

Herregud, hadde nettopp verdens lengste samtale med en kar fra Canal Digital (51 minutter!). Er ikke "grensen" deres på 7 minutter? Hahaha! Huff...

Noen som har bare sittet å skravla om ingenting med en kundebehandler tidligere?

Skjult ID med pseudonym majfjell ti. 14 juni 21:24

Jo for mage år siden, snakket jeg ca1,5 time med en mann på opplysningen, det var før det kostet 20kr for 30 sekunder ;-) Var vel bare ett lokal tellerskritt eller hva det het den gangen. Skulle ha en konkret opplysning og så ble vi pratende om alt mulig rart. Skikkelig artig !

Skjult ID med pseudonym kameleonen ti. 14 juni 22:13

@TS
Nå forstår jeg hvorfor det er sånn ventetid når jeg skal ha tak i noen! Slutt med det der!
*beregnet ventetid er 20 minutter*
:-)

Jeg hadde avtale hos en rådgiver i banken ang lån for noen år tilbake.
Da vi etter få minutter kom fram til at det ikke var noe håp om lån, endte vi opp med å snakke om kosthold og barneoppdragelse. I en og en halv time :-)

Skjult ID med pseudonym cd ti. 14 juni 22:20

vel, jeg måtte vente 15 minutter før jeg fikk snakke med noen... det er treigt, men det er nok fordi det er mange som sitter i kø + sånne som meg som lurer på alt mulig og vil snakke om alt og ingenting...

Skjult ID med pseudonym Tørd ti. 14 juni 22:37

Jasså, så du er en av disse som gjør mine dager lange? ;) Vi skal ta oss tid til å høre på hva kunden har problemer med, undersøke saken, finne en løsning og utføre dette. Jeg personlig sitter gjerne å snakker med kunden om vær og vind samtidig som jeg leter opp et eventuelt problem. Tror mange pratesjuke kunder setter pris på at de ikke føler de prater med en maskin, men et menneske!

Skjult ID med pseudonym Tørd ti. 14 juni 22:38

Og jeg kan også avsløre at på dager som denne så er det en ekstrem kø på linjene. Første dagen etter flere helligdager på rad er alltid ganske heftig ;)

Skjult ID med pseudonym sau ti. 14 juni 22:49

"Legg igjen nummer, så ringer vi deg opp igjen når en kundebehandler er ledig"

DERE KUNNE IKKE FORESLÅTT DET FOR 20MIN DA, NÅR JEG FØRST RINGTE? HERRE…

Skjult ID med pseudonym Vårblomst ti. 14 juni 23:14

TS

Nesten så du skulle spurt om en date ; )

(mann 35 år fra Oslo) on. 15 juni 14:53 Privat melding

Har jobbet med brukerstøtte i en del år (og tar forsovet innkommende telefoner der jeg jobber nå også) og det hendte det ble noen unødvenidg lange samtaler, men det er egentlig helt greit (for kundebehandleren) da man gjerne får kjeft for å ikke sitte pålogget telefonen osv., men ikke hvis man sitter i samtale.

Hadde imdilertid en på jobb som hadde gjennomsnitts samtaletid på rundt 30 minutter per samtale. Det blir for dumt.