Alle innlegg Sukkerforum

Hva er vitsen???

Vis siste innlegg
Skjult ID med pseudonym blahmann lø. 21 jan. 19:14

..........

Skjult ID med pseudonym blahmann lø. 21 jan. 19:17

bare syting om fettklumper og fettfilter. har dere ikke noe bedre kreativt å komme med?

Skjult ID med pseudonym bønna lø. 21 jan. 19:17

..et fett for meg!

Skjult ID med pseudonym blahmann lø. 21 jan. 19:18

så hvorfor slette en tråd som er bedre. ukreativt spør du meg. selv om det er ett fett for meg også!

Skjult ID med pseudonym blahmann lø. 21 jan. 19:27

hadet fettunger!!! nå skal jeg få i meg noe fett!!

Skjult ID med pseudonym bat lø. 21 jan. 19:33

Eller vær litt eksentrisk og sats på karbo.

Skjult ID med pseudonym blahmann lø. 21 jan. 19:37

herregud. karbo? det er sånn media-uttrykk er det ikke

Skjult ID med pseudonym dp lø. 21 jan. 20:12

Et par karer fra New Jersey var på jakt i skogen da den ene av dem plutselig stupte over ende i lyngen. Det virket ikke som han pustet, noen puls var det ikke mulig å kjenne. Den andre jegeren dro frem mobiltelefonen sin og ringte redningssentralen. Da han endelig fikk svar, ropte han:

- Vennen min er død! Han puster ikke, og det er ingen puls. Hva skal jeg gjøre?

Operatøren på redningssentralen prøvde å roe ham ned, og sa med dempet stemme: - Ta det rolig nå, så skal vi se hva vi kan gjøre. Først av alt må du forsikre deg om at han virkelig er død.

- Vent litt, svarte jegeren. Det ble stille noen sekunder før det hørtes et skudd. Så kom jegeren tilbake i telefonen og sa:

- OK, han er død. Hva gjør jeg nå?

Det er vitsen.

Skjult ID med pseudonym blahmann lø. 21 jan. 20:14

den funket :)

Skjult ID med pseudonym 84we lø. 21 jan. 20:28

Quantas er et australsk luftfartsselskap. Etter hver flyvning fyller piloten ut en feilrapport, som overfor mekanikerne synliggjør hvilke problemer som har vært med maskinen under flyvningen, og som krever reparasjon eller rettelse.

Blanketten er et stykke papir, som piloten fyller ut, og som mekanikerne deretter leser, hvoretter de retter opp problemet. De opplyser så skriftlig på blankettens nederste halvdel hvilke utbedringer de har foretatt, og piloten gjennomleser deretter rapporten før neste flyvning.

Her er noen virkelige registrerte klager over manglende vedlikehold og problemer, som piloter hos Quantas har levert inn, samt hvilken løsning vedlikeholdspersonalet har notert.

Det sies forresten at Quantas er det eneste større flyselskap som aldri har hatt en alvorlig ulykke!
P = Problem innberettet av piloten.
S = Svar noteret av mekanikeren.

P: Innerste hjul på venstre side skal nesten skiftes.
S: Har nesten skiftet innerste hjul på venstre side!

P: Test-flyvningen gikk OK, bortsett fra at den automatiske landingen var noe hard.
S: Der er ikke installert automatisk landing på dette flyet...

P: Propell nr. 2 får ikke tilført nok propellsmøring.
S: Tilførsel til propell nr. 2 er normal. Tilførslen til propell nr. 1, 3 og 4 er i uorden!

P: Et eller annet sitter løst i cockpitten.
S: Et eller annet har blitt strammet i cockpitten.

P: Døde insekter på frontruten.
S: Levende insekter er i restordre...

P: Autopiloten utløser et fall på 200 fot, når flyvehøyden skal fastholdes.
S: Kan ikke gjenskape problemet på landjorden!

P: Bevis på lekk i høyre sides landingsdel.
S: Beviset fjernet!

P: Lyden i samtaleanlegget er utrolig høy.
S: Lyden i samtaleanlegget innstallet til et mer troverdig nivå...

P: Motstandslåsen får gasshåndtaket til å sitte fast.
S: Det er liksom dét de er der for...

P: Radioen ute av drift.
S: Radioen er alltid ute av drift når den står på OFF.

P: Har en mistanke om sprekk i frontruten.
S: Har en mistanke om at du har rett!

P: Mangler motor nr. 3.
S: Motoren funnet på høyre vinge etter kort ettersøking...

P: Flyet oppfører seg rart.
S: Flyet har fått beskjed om å ta seg sammen, fly ordentlig og være litt seriøst!

P: Radaren brummer.
S: Har omprogrammert radaren til tale.

P: Mus i cockpitten.
S: Katt installert.

Skjult ID med pseudonym blahmann lø. 21 jan. 20:33

det var et par-tre der jeg lo av :)