Partyjente

Hei. Ser du svarer veldig bra og direkte/ærlig så tenkte kanskje du kunne hjulpet meg med en problemstilling. Jeg er desverre jenta som «alle» gutter vil ha sex med, men som ingen vil ha som kjæreste. På et eller annet tidspunkt forsvinner de alltid. Selv føler jeg at mitt indre er sterkere enn mitt ytre, men jeg vet at mennesker rundt meg er opptatt av utseende mitt, og det er mye fokus på det. De som sier at pene jenter har det enkelt tar feil. Man får høre mye sårende fra andre, og gutter behandler deg som en blondie. Jeg syns dette er ekstremt sårende, hvorfor vil de bare ha sex? Er jeg liksom ikke verdt mer? Dette gjentar seg, men jeg tror alltid at den neste vil være annerledes. Jeg ønsker at en mann skal se meg for den jeg er og alt jeg har å tilby! Kommentarer som at det er status at de har hatt sex med meg gjør meg kvalm, jeg fortjener bedre! Jeg har ikke ofte sex lengre (er litt forsiktig av meg på den fronten) på grunn av at jeg blir mye skuffet og såret, men jeg kan jo ikke slutte helt å ha sex for det er jo en herlig del av livet. Vet du hvorfor det er slik, hvorfor noen jenter er den de ligger med, mens andre er dem de gifter seg med? For jeg orker ikke mer. Til og med inne på sukker er det mye stygt skrevet om hvordan pene jenter er, så det er ikke noe vits i å lete her heller. Har det noen gang falt folk inn at å bli dømt for utseende er sårende uansett hvilken vei det går? Håper på svar, med vennlig hilsen en som har behov for å være anonym!

Hei anonyme skjønnhet. Takk for at du verdsetter den direkte og ærlige stilen. Du minner meg på en jente jeg synes veldig synd på en gang, som hadde en god del seksuell makt, om jeg kan kalle det det, og hun brukte den seksuelle makten for det den var verdt. Hun la ut flotte bilder av seg selv på Facebook, og kledde seg nokså utfordrende. Ikke noe voldsomme greier, men hun visste hvordan hun skulle fremheve sine fordeler, for å si det slik. Det var en enkel jente, som ved en viss alder, hadde fått all denne «makten» i hendene, slik mange unge jenter plutselig får når de entrer kjønnsmarkedet med et heldig utseende. Vakre jenter blir fort klar over hvordan de kan benytte seg av sitt utseende for å trenge inn på sosiale arenaer hvor andre, mer "normale" mennesker ikke har tilgang, med mindre de har prestert noe, eller på andre måter har spesielle kvaliteter. Det går faktisk helt av seg selv. Vakre jenter blir absorbert av ressurssterke miljøer, for et bra utseende ses også på som en ressurs. De inviteres på fester med spennende, rike mennesker, gjerne kjendiser.

The simple life

Etter hvert så trodde denne enkle, vakre jenta at hun var en del av miljøet. Hun var jo på festene, hun lå med guttene, og alle hilste på henne. Men hun var ikke en del av miljøet. Ikke egentlig. For i dette miljøet av gladiatorer, av spesielt uttrustede mennesker, var hun en pokal. En premie. Pynt. Det hun aldri skjønte var at når hun trodde hun satt og ble kjent med en av mennene, gjerne en fotballproff, en stjernefotograf, eller en forfatter, satt han egentlig bare og pratet henne etter munnen. De hadde ikke respekt for denne jenta, for hun var fremdeles en enkel jente fra Trøkstad, Drammen, eller hvor det nå var. Mennene var selvfølgelig både smarte og eldre enn henne, så det var ikke vanskelig å være hyggelig med henne, nikke på de rette stedene, og håpe at hun skulle bli ferdig med å prate om alle de uinteressante meningene og betrakningene sine. Det fantes både vakrere og smartere jenter i dette miljøet enn henne, men de oppførte seg overlegent, så hun ignorerte dem bare tilbake. Det mennene i miljøet likevel likte med henne, var at hun var så ukomplisert. Hun kom når de ringte, og hun hoppet gjerne til sengs med dem, etter en dag med hyggelige aktiviteter. Hvem hadde ikke gjort det? De var kjendiser, og det var nok av andre jenter som hadde sagt ja, hadde ikke hun gjort det.

Fase 2

Med tiden så begynte hun å føle at noe manglet. Hun var lei av festingen. Hun ville ha en kjæreste. Det var kjipt at de mennene som gjerne kunne tilbringe en helg sammen henne, med sex, fyll og moro, aldri tok henne seriøst som menneske. Hun var aldri aktuell som kjæreste. Men det hun aldri skjønte var at de fotballproffen, eller forfatteren, eller stjernefotografen så etter, var en jente som både var vakker, og på samme måte som dem, hadde kjempet seg opp. Som hadde et spesielt talent, spesiell drive, viljestyrke, eller på andre måter hadde noe til felles med dem. Hun var fremdeles bare en enkel jente i coctailkjole som hadde fått en helt spesiell gave i fanget, uten å måtte arbeide for den. Tvert imot så hadde gaven sørget for at hun aldri trengte å forfølge noen spesielle mål, eller sette seg noen høye ambisjoner. Det ble så mange distraksjoner. Med den enkle bakgrunnen hennes, var det heller ikke en selvfølge at man skulle studere, eller prestere. Moren var frisør, og faren hennes var mekaniker. Plutselig begynte bare folk å ringe henne og ville ha henne med på fest. Nå hadde hun festet så lenge at hun hadde glemt at privelegiet var kunstig, og skjønnheten som kjøpte henne inn, hadde begrenset levetid. Hun var frustrert, så hun begynte å begrense disse mennenes tilgang til kroppen hennes. Hun nektet å ha sex før de hadde tilbrakt litt mer tid sammen. Ja, det gikk til og med så langt at hun stilte som ultimatum mens de lå i senga at han fikk bare lov til å ha sex hvis de ble kjærester.

Fase 3

Mennene løy selvfølgelig, for dette var bare enda mer prat som ble nødvendig for å få henne til sengs. De som ikke orket dette ekstra «pratearbeidet», sluttet å ta kontakt med henne, for hun var ikke lenger verdt det. Og årene gikk, og utseende hennes falmet. Til slutt møtte hun en gammel kjent fra Drammen, eller Trøkstad, eller hvor det nå var. Han var ikke fotballproff, aksemegler, stjernefotograf, eller forfatter. Han jobbet i et forsikringsselskap, og hun husket at han var en av de smarte nørdene i klassen. Nå hadde han blitt en flott, enkel mann. Han hadde sendt henne meldinger på Facebook flere ganger, men hun svarte ham aldri. Hvem var dette for en fyr, liksom? Men nå var det lenge siden hun hadde vært på kjendisfest, og hun så ham på en annen måte nå. Han synes fremdeles at hun var flott, og på samme måte som vår kronprins Håkon, synes han det var litt spennede med den ville fortiden hennes. Ja, han kunne faktisk leve litt gjennom henne, for selv hadde han vært både flittig og kjedelig. Kanksje litt middelmådig, men han hadde et godt hjerte, og han overgikk henne egentlig på de fleste områder, bortsett fra utseende. Så levde de lykkelig resten av sine dager. Snipp snapp snute, og alt det der.

Tillegg: Et par kommentatorer har ytret seg svært kritisk til dette innlegget, noe jeg mener forårsakes av en feilslutning, eller misforståelse. Jeg vil derfor kommentere: Jeg skriver at innsender minner meg "på" en jente, ikke "om" en jente, som ville vært en klar asossiasjon. Dette gjøres derimot ikke her. Artikkelen fungerer da som en anekdote som har overføringsverdi, men man må da tenke litt, som ofte er det morsomme med anekdoter. Jeg kan hjelpe de  misfornøyde leserne ved å tydeligjøre overføringsverdien. Nemlig at denne jenta, og kanskje også innsenderen, velger feil type menn, eller faller for feil type. Dette er en tolkning som går med på premisset "jeg er pen utenpå, og minst like pen innvendig". Så kan man toke annerledes om man ikke går med på dette premisset. Jeg håper at lesere som lar følelsene ta over, trekker pusten og tenker seg litt om, før jeg blir tilskrevet diverse motiver.

Du må være logget inn for å kunne melde deg på dette arrangementet.

Kommentarer

Sukkerbruker

9 sep. 09 16:34

Jeg er en gutt som opplever dette. Jeg er høy, mørk og muskuløs. Har høyere utdanning og vil beskrive meg selv om en sympatisk og god gutt. Men jenter tar meg ikke alvorlig uansett hva jeg gjør og vil bare ha sex med meg.

Jeg opplever at det er lettere å få sex med jenter, enn at de blir med meg på kino eller noe så enkelt som Sushi.

Hvorfor er det slik?

mvh

Gutt26

Sukkerbruker

9 sep. 09 23:57

Jeg er en mann som ikke opplever dette. Jeg er lav, lys og fislete. Har lavere utdanning og vil beskrive meg selv som en usympatisk og dårlig gutt. Men jentene tar meg på alvor uansett hva jeg gjør og vil ikke bare ha sex med meg.

Jeg opplever ikke at det er lettere å få sex med jenter, enn at de blir med meg på kino eller noe så enkelt som Sushi.

Hvorfor er det slik?

Gutt42

Sukkerbruker

10 sep. 09 00:11


Innsenderen selv skriver at selv om hun vet at mennesker rundt henne er opptatt av utseendet hennes, oppfatter hun sitt indre som "sterkere" enn hennes ytre.

Riktignok er det ikke alltid overensstemmelse mellom hvordan en person oppfatter seg selv og hvordan andre oppfatter den personen. Dette kan selvsagt også gjelde innsender. Alle opplever seg selv innenfra. Alle opplever alle andre mennesker utenfra. Ulike personer vil dessuten oppfatte en og samme person ulikt ut fra sine forskjellige forutsetninger.

Imidlertid er det ingenting ved det innsender skriver som tilsier at hun skulle ha en mer feilaktig vurdering av sitt eget indre og hva hun har å by på, enn folk flest. Hun virker helt realitetsorientert. Allikevel svarer Preben som om hun tar feil; som om "realiteten" er at hennes indre ikke er like "bra"/"bedre" enn hennes ytre - og som om dette er forklaringen på de problemene hun beskriver.

Som Preben selv sier: Innsender "minner ham på" ei "enkel, vakker jente" han har vært borti før. Innsender minner ham tydeligvis så mye om denne jenta at han rett og slett skriver hele svaret sitt som om innsender var identisk med henne - eller, for å være presis, identisk med Prebens forestilling om henne.

Jenta Preben beskriver, er et vesen som i Prebens øyne har et slags "mindreverdig" indre, noe Preben også mener er grunnen til at menn "aldri tok henne seriøst som menneske". Mennene i Prebens "lignelse", er "fotballproffer, forfattere og stjernefotografer" som "hadde kjempet seg opp. Som hadde et spesielt talent, spesiell drive, viljestyrke". Og i Prebens hode er kontrasten stor mellom disse mennenes fortreffelige indre og denne vakre, men akk så - på det personlighetsmessige og indre plan - udugelige jenta. I følge Preben var jenta til og med så dum at "det hun aldri skjønte var at det fotballproffen, eller forfatteren, eller stjernefotografen så etter, var en jente som både var vakker, og [...] hadde noe til felles med dem". Hun var bare "en enkel jente i coctailkjole som hadde fått en helt spesiell gave i fanget, uten å måtte arbeide for den", nemlig skjønnheten sin.

Ettersom Preben finner ovennevnte historie relevant å fortelle, er det tydelig at han antar at innsenders problemer i kjærlighetslivet skyldes at hun er som den jenta han beskriver, Imidlertid er det objektivt sett ingenting i innsenders opplysninger som gir grunnlag for å anta at hun har et indre av det lite flatterende slaget som Preben impliserer at hun har. Derfor er det veldig tydelig at Prebens antakelse stammer fra hans eget indre, som han projiserer over på innsender.

Mer generelt. Det er ingen grunn til å tro at en kvinne har et "mindreverdig" indre fordi om hun er pen (det er i det hele tatt ikke grunnlag for å anta noen sammenheng mellom utseende og indre kvaliteter som personlighet og intelligens). Og det er et temmelig forkvaklet kvinnesyn å tro det.

Sukkerbruker

10 sep. 09 01:47

Forfatteren av komentar nr tre (10/09 6 2009) utrykker veldig godt det inntrykket jeg fikk da jeg leste Prebens besvarelse. I foelge Preben er det tydeligvis paa grunn av denne jentas "enkelhet" at hun ikke faar noen serioese forhold. Denne "enkle" jenta har tydeligvis forvillet seg inn i et samfunn hvor alle vistnok er saa mye mer "sofistikerte" en det hun er. I tillegg slutter historien med at hun finner en fyr paa "hennes nivaa". Hva er dette? Er det grunn til aa ta denne jenta for en dum blondie fordi hun er pen og ikke faar tak i noen serioese forhold? Er det noen grunn til aa tro at hennes partnere og festkamerater er saa mye mer aandelig begavet? Har hun paa ett eller annet tidspunkt skrevet at hun kommer fra "enkle" kaar og bare omgaas kjendiser? Og om det naa skulle vaere slik, at hun har en "enkel" bakgrunn og omgaas fotballspillere og forfattere, kunne man ikke da like gjerne legge skylden paa fotballspillernes og forfatternes overlegenhet?

Preben, det er ingenting i besvarelsen din som hjelper denne jenta til aa bedre forstaa og aa loese problemet sitt. Med mindre du da vil at hun skal sette seg ned og tenke at hennes indre er saa "hult" at hun ikke er "verd" aa bli sett paa som noen serioes samlivspartner.

Sukkerbruker

12 sep. 09 00:22

Kloke tilbakemeldinger til Prebens innlegg :O
Preben er jo også del av et samfunn med et bestemt syn på kvinner og menn, slik at det ofte blir vanskelig å se nyansene og heller generalisere.

Sukkerbruker

10 sep. 09 03:00

Gutt 42 kan godt hende du synes det var morsomt, men det finnes faktisk gutter som tenker det finnes mer til livet enn sex.

Det er bokstaveligtalt umulig for en jente å ta meg alvorlig om jeg sier hun har såret meg eller om jeg spør om hun vil gjøre noe mer med meg enn det fysiske. Hun er så indoktrinert til å tro at menn bare vil ha sex at hun ikke vet hva hun skal tro når jeg foreslår f.eks en rolig tur i en av Oslos parker og påfølgende kintotur osv. Det har jeg opplevd mange ganger og synes det er leit å måtte gjøre slike ting omtrent alene, pga jenters syn på menn og sex.

Gutt26

Sukkerbruker

12 sep. 09 01:46

Tøft av Preben å skrive hva han mener og synes på den måten i et samfunn som er styrt av statsfeminisme og der mannen bokstaveligtalt stort sett er et uønsket sosialt element i de aller fleste situasjoner. En kan spørre seg hvorfor det blir født guttebarn i Norge og hva en ønsker å oppnå med det, en sosialt tilbakestående ufrivillig munk som er uønsket og om han skulle være ønsket vil han svært raskt bli erstattet.

Sukkerbruker

12 sep. 09 14:53

Høres ut som egne, og kanskje såre erfaringer - også får deg til å generalisere....

Sukkerbruker

12 sep. 09 15:11

Hei til partyjente.

Dette tror jeg det er svært mange jenter som kjenner seg igjen i. Jeg er sikker på at du er en fantastisk jente med en flott personlighet. Jeg har selv opplevd det du beskriver og jeg kjenner mange jenter som opplever det samme.
Det jeg nå skal si, har jeg lært av en player, som nå er i fast forhold.

DU MÅ IKKE LA DE FÅ SMAKE PÅ GODSAKENE FØR DERE KJENNER HVERANDRE GODT!

Siden du er en flott og sexy jente, vil ALLE MENN prøve seg på å få sex med deg, men du må ikke la de få dette før de har blitt kjent med HVEM DU ER som person, og har knyttet et mentalt bånd til deg. Hvis de forsvinner fordi de ikke får sex etter tre dater, var han ikke verdig DEG, og du skal bare være glad for at han forsvant.
Menn vil respektere deg mer, hvis du er kostbar, og sier at du ikke har sex før du er i et seriøst forhold. Dette vil faktisk gjøre deg enda mer tiltrekkende...Og da vil de gjøre en "ærbar kvinne" av deg... men la det gå lang tid før du slipper de til på det mest kostbare du har! Husk at menn er jegere...de vil jakte på bytte til de får det nedlagt. Hvis det går for fort, har de gjort sin suksess og er ferdig med deg. Du må la de bli glad i deg først! Og først da, kan jegeren få sitt vel fortjente bytte:)

Jeg forstår at dette kan være vanskelig, siden vi jenter også har lyst på sex, men vi må selv holde oss på pinebenken og ikke gå til sengs med en vi vil ha et seriøst forhold med, før det faktisk ER et seriøst forhold. Da kan man utfolde seg seksuelt så mye man lyster.))

Lykke til!

Hilsen en medsøster 13/9-2009

Sukkerbruker

12 sep. 09 15:45

@ gutt 26

Blir gjerne med på kino ;)

Sukkerbruker

12 sep. 09 16:35

Alle menn vil prøve få sex med deg? så automatisk er alle pene jenter flinke i senga? Det er ikke min erfaring.

Sukkerbruker

12 sep. 09 16:37

Generalisere? hvordan skal en ellers oppfatte sine egne observasjoner, og nei selv har jeg ingen problemer på kjønnsmarkedet annet enn forelskelse. Men gå på hvilket som helst utested og en må spørre seg hvorfor det blir født guttebarn i sin helhet, poenget er? Mange jenter vil faktisk også si at de liker jentekos bedre hehe...så igjen, hva er poenget? Menn henter opp oljen av havet slik at kvinnen kan sitte med barna på cafe og hate mannen, så igjen poenget med å poppe en gutt inn i dagens samfunn er?

Sukkerbruker

15 sep. 09 21:07

Du får begynne med deg selv, og se litt på hvilke signaler du selv gir også. Jeg synes det blir feil å legge dette på "alle" menn.

Lykke til videre med relasjoner til det andre kjønn!

Sukkerbruker

18 sep. 09 23:30

Dette var et for dårlig innlegg Preben. Hvis det skal være til hjelp må du faktisk belyse flere sider av saken! 10/9, jeg er helt enig!!

Sukkerbruker

21 sep. 09 22:13

Da har du det vanskelig mener guttene er jo flink med å live .
De er i stand til å gå sååå langt kun får å jakte så får de bytte så er det over .
Disse tipe herre er ting som burde legge i en rørannlegge glemme di der. Gutter være klar over at slik oppførsel ødelleger mye for den som opplever slik og til slutt deg sel som utføre de få å skffe seg et nummer .

Sukkerbruker

22 sep. 09 00:43

jeg er jente og jeg kjenner meg igjen...
;(

Sukkerbruker

24 sep. 09 13:13

jeg er jente og jeg kjenner meg veldig godt igjen!!!

Sukkerbruker

24 sep. 09 13:15

Æ vil ikke ha en one night stand, æ vil ha en mann :D

Sukkerbruker

27 sep. 09 19:42

Helt enig i at dette var ett dårlig innlegg av Preben.

Sukkerbruker

2 okt. 09 23:52

Klesstil og oppførsel viser hva du ønsker å "selge" ved deg selv. Kle deg mer diskrè og skift stil. Se for deg din drømmeprins.....hvordan ville hans kone vært kledd og hvordan ville hun oppført seg ?

Sukkerbruker

3 okt. 09 18:51

Till gutt 26 och Preben.
Jag är ledesen för att du uppfattar det sån. Jag är garanterat en av dom som sällan tar för snygga killar på allvar och jag är ledsen för det!. Men mina erfarenheter är att om killar bara vill gå en tur eller gå ut å äta så är det bara för å få sex oansett och det är bara ett sjekketriks... Jag har till och med vänner som har sagt rätt ut att det bästa sjekketrikset är å visa att man vill "lära känna" tjejen... å när hon säger "ok, jag blir med dig hem men inget sex" så vet dom att dom "scoret". Du borde fråga tjejen när du är nykter och ge ett allvarligt intryck. Det hadde hjälpt på mig ivartfall... fast så är jag en av dom som hadde sagt nej oanset för jag trodde att du skojade med mig eller att dina vänner satt runt hörnet å såg på. Åsså ångrar jag mig efteråt för att jag var för feg för å säga ja...
Jag är precis som hon som skrivit inlägget. Jag är inte supersnygg kanske men jag har inga problem med å få killar, problemet är å hitta nån som vill stanna. Och Prebens inlägg suger. Man behöver inte vara blåst bara för att man ser bra ut. Å ja, vi spelar samma spel ibland men vem behöver inte ha sex ibland? Det betyder ju inte att man inte vill bli tagen på allvar eller att man inte har nåt att komma med. Jag har dejtat nördar oxå och dom är fan inte nåt bättre en hunkarna. Alla lämnar en tillslut och det sårar. Varför kan du inte svara riktigt Preben? Vad är det som gör några tjejer till flickvän material medans andra bara kvalificerar som leksaker? Å säg inte att det handlar om att man väljer fel killar för jag har provat allt möjligt. (Till å med celibat men det är inget å rekomendera)

Sukkerbruker

5 okt. 09 21:44

Fan! Jag går på samma nit jämt! Träffar någon, öppnar mig, hamnar i säng o börjar få förväntningar! Dom hör aldrig av sig....

Sen när man träffar en kille o som de händer exakt samma sak med, men man fattar inget speciellt tycke, då hör dom av sig konstant o man själv är helt likgilltig inför personen i fråga..

Hur bär man sig åt för att vara ice mot dom man vill träffa igen? Händer verkligen mej hela tiden! Kanske är ung och dum eller lär man sig aldrig?

Sukkerbruker

5 okt. 09 22:49

Jeg er bare så sinnsykt enig med det siste innlegget! Jeg klarer ikke holde igjen når vi begge er tilsynelatende stupforelsket, vi havner til sengs, og han får hetta... Det er så lett å være kald mot dem man ikke er interessert i!!!

Sukkerbruker

6 okt. 09 18:39

Det siste innlegget er av relevanse.

Kanskje noen bitre erfaringer og oppelevelser, Men hvem har ikke det.

Uansett så tror jeg mange mange mange jenter vil føle at de har opplevd det.

Og ja? hvorfor skal man være kald mot noen man faktisk er interessert i ?

veldig vanskelig dette med sex og vente på at man har blit godt kjent. Når det blir servert løgner.

Sier på ingen måte at jentene er bedre, men jeg kan bare snakke fra mitt ståsted.

Sukkerbruker

23 okt. 09 00:56

Velger jenter/damer å gå kledd som en hore, må de regne med å bli behandlet som hore også..

-Om jeg kler meg ut som en politiman, Da vil turister eller uansett hvem, kanskje til og med deg tro at jeg er en politimann, på grunn av uniformen jeg bærer.. Dette var selvfølgelig satt veldig på spissen.

-Men MANGE jenter idag appelerer veldig til sex med måten de går kledd på (for utfordrende). Jeg ser det jeg ser, nothing more, nothing less når jeg tar meg en god fest og blir godt snytt.

Sukkerbruker

5 nov. 09 17:54

Har ikke vært her inne på en stund, men ser det er kommet mange svar..

Ble skuffet over svaret til Preben - for det var ikke min historie. Og som jeg bemerket liker jeg at han gir direkte svar..Jeg tåler ærlighet og direkte svar, men noen ganger tar andre feil og jeg mener fortsatt at jeg blir tolket feil bare ved å skrive at jeg er en som er pen...

Jeg har ikke bare fått en gave rett i fanget, jeg ble mye mobbet som barn/tenåring og "blomstret" sent kan man si.. Og nå skal jeg bli dømt igjen fordi jeg er pen..?? Er man aldri bare bra nok? Vi lever ikke alle drømmende gode liv bare grunn av noe så enkelt som utseende - utseende er ikke nok! Det hjelper ikke mot sorg og tap, smerte og motgang - det drar deg ikke opp fra bakken når du ligger nede og dem som står over deg fortsatt sparker!

Jeg har høy utdannelse og god jobb, er selvstendig og har alltid måttet klare meg selv og stole på meg selv.. Ikke kler jeg meg som det noen her referer til å spille på sex og aldri tar jeg i mot så mye som en drink fra en mann hvis jeg ikke har interesse av å høre ham prate..

Jeg er en sterk person som alltid er ærlig og har arbeidet hardt for å nå dit jeg er i dag.. Hele innlegget får det til å virke som jeg er en partyjente som lever på menn i høyere klasse enn meg selv - det blir jo helt feil! Jeg ønsker en mann fordi jeg vil elske og bli elsket, champis kan jeg betale for selv..

Hvorfor er det slik at man tror at dem med et vakkert ytre er stygg og tom på innsiden? Og hvorfor tror man at dem som ikke har vært så "heldig" med sitt ytre (i forhold til samfunnets idealer) har et vakkert indre? Hva som vakkert er øye som ser - men det indre er ikke like enkelt å fange opp.. Jeg tror uansett at hva mennesker anser som et godt menneske er lettere å sette fellesnevnere på ( som empati, lojalitet, å være positiv,snill osv.) enn hva som er en vakker kropp eller ansikt.. Det handler om kultur osv osv osv..

Jeg nekter i alle fall å bli stemplet!

Sukkerbruker

5 nov. 09 17:59

Og en ting til:
Takk til alle dere som har kommet med støttende innlegg, det setter jeg veldig stor pris på!!:D

Hilsen den såkalte "Partyjenta";)

Sukkerbruker

22 nov. 09 02:47

Jeg har lest noe av det som er skrevet her. Det jeg tror er at de som sliter med at partner bare vil ha sex og forsvinner etterhvert bør forandre litt på tilgjengeligheten sin å sette partner på prøve. Jeg er ingen sexekspert, men vil tro at de som bare er ute etter sex vil forsvinne fort om de ikke får det de vil ha med en gang. En person som er interessert i deg legger merke til deg. Husker når du er født og når dere ble sammen. I allefall hva favorittmat eller lignende karakterer dere måtte ha. Legg merke til om du blir sett og hørt. Det er jo noe grunnleggende ting i et forhold alle disse små detaljene. Det kan hende at man og har en tendens til å bli tiltrukket av feil type partner og.. Kanskje man skal lete andre steder enn vanlig. Jeg for min del ønsker en partner som jeg kan leve og dele livets sysler med. NB: mange forveksler kåtskap med kjærlighet.. Fortvil ikke. Plutselig er prince charming der og stapper deg i armkroken for godt :)

Sukkerbruker

21 des. 09 23:37

Du hadde ikke opplevde dette i Sør-amerika partyjente. Her i Norge dessverre takler ikke normenn pene jenter, de er for neanderthal for det... gjør alt under dyna, later som de er så bra men perverse egentlig... er i samme båt som deg...